Glöm inte premiären av Arkiv X!

Bildkälla: GP-blogg
 
Den 25 januari hade den nya säsongen av Arkiv X premiär i USA. Jag har fullt medvetet inväntat den svenska premiären då TV3 visar de två första avsnitten endast 3 dagar efter den stora premiären. Så värt! Nu kan jag titta på Arkiv X på Viaplay, utan reklam och med svensk text. Missa inte att göra det, du också! Pssst! De tidigare säsongerna av Arkiv X finns också på Viaplay.











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype