Och vinnarna är...

Min gissning var: Leonardo DiCaprio
Hade jag rätt?: Ja
 
Min gissning var: Tom Hardy
Hade jag rätt?: Nej
 
Min gissning var: Spotlight
Hade jag rätt?: Ja
 
Min gissning var: Room
Hade jag rätt?: Nej
 
Min gissning var: Jennifer Jason Leigh
Hade jag rätt? Nej, men jag hejade på rätt
 
Min gissning var: The Danish Girl
Hade jag rätt?: Nej
 
Min gissning var: The Hateful Eight
Hade jag rätt?: Ja
 
Min gissning var: Mad Max: Fury Road
Hade jag rätt?: Ja
 
Min gissning var: The Revenant
Hade jag rätt?: Nej
 
Min gissning var: Brie Larson
Hade jag rätt?: Ja
Min gissning var: The Revenant
Hade jag rätt?: Nej
 
 Min gissning var: The Revenant
Hade jag rätt?: Ja
Antal gissningar: 12
Antal rätt: 6
Slutsats: 50% rätt + hejade på en rätt person
 
Vill ni se alla resultat, klicka här
 


FrökenTV, bloggen om tv och film    •     •   http://efji.blogg.se/

hälften rätt är ju bra gissat tycker jag :)

Svar: Helt okej faktiskt! Hur gick det för dig?
seriereflektioner.blogg.se

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •     •   http://babustyle.forme.se

Jag känner mig ganska "efter", men jag visste inte ens att det var det här.. haha

Svar: Oscarsgalan, menar du? Man kan inte hålla reda på allt!
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype