Netflixs julklapp!

 
Lagom till helgen har Netflix ordnat det bra för oss serie- och filmälskare. Nu går det nämligen att ladda ner tv-serier och filmer i offlineläge, så att du kan se till att ha det mysigt även när wifi-signalen inte är pålitlig! Netflix har gjort många av sina egna originalserier tillgängliga redan, men det finns en hel del annat att ladda ner också. Snart kommer allt att vara nedladdningsbart! Oturligt nog gäller det bara för mobiler och surfplattor än så länge, men det är ju helt fantastiska nyheter ändå, tycker jag! Till exempel kan ni ju ta och spana in Romarriket - Blodets Tid med Sean Bean. Det är en blandning av dokumentär och spelfilm som Netflix har gjort. Annars finns ju även höstens nya serie Shooter att titta på, med nya avsnitt varje vecka! 
 
Snart kommer jag tillbaka till bloggvärlden igen. Det blir en lite diffus höst och vinter det här, men i januari ska allting vara igång som vanligt utan oförutsedda uppehåll. Hoppas att ni har det bra! :) 
 


Felicia    •     •   http://frokentv.se

What! De sa förut (något år sedan) att de aldrig skulle införa den funktionen ju ;) men Yay!

Svar: Ja, jag minns! Trodde verkligen aldrig att det skulle hända :)
seriereflektioner.blogg.se

Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Åh den där med Sean Bean kanske man ska se!

Svar: Ja, du som gillar historiska draman och allt! Detta är ju så spännande :)
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Jag såg det och är överlycklig! Nu kan jag titta på iPad:en varje morgon och eftermiddag när jag sitter på tåget :D

Apropå Shooter så är jag väldigt nyfiken på den, har dock inte sett filmen och kanske borde se den först.

Svar: Vad roligt! Jag tycker att det är så smart för då får ju serieälskare som vi större möjligheter att se alla våra favoritserier och filmer :D
Jag har inte heller sett Shooter, vilket är anledningen till att jag vill se serien. jag har hört att den är väldigt lik filmen nämligen. Den största anledningen till att jag vill titta är dock p.g.a. Ryan Phillippe :) Han är en crush.
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype