Billions - Teaser for s2

 
Tydligen kom teasern till säsong två av Billions ut för någon vecka sedan, men det har jag helt missat. Här har ni den i alla fall! Jag tycker att det är mer av en trailer och jag kan också konstatera att jag känner mig ganska neutral inför trailern. Då är det mer spännande att titta på klippet här under, där skådespelarna pratar om den kommande säsongen. Säsong ett var riktigt bra, men kan serien hålla spänningen uppe? Följer du Billions
 


Isabelle    •     •   http://nouw.com/seriespaning

Hej!
Jag lånade din serielista 2016, hoppas det gick bra. Gå gärna in och kika :-)

Svar: Hej! Självklart är det okej, jag ska absolut gå in och läsa dina svar! :)
seriereflektioner.blogg.se

Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Det här är en serie jag faktiskt är ganska taggad på att påbörja!

Svar: Men vad bra att det bara har kommit en säsong - den ser du snabbt färdigt! Jag skulle kalla den en aning lik Suits, typ. Men den är mer giftig och "egen" :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype