Två karaktärer som liknar varandra

 
Bildkälla/Image source: kingmontygreen and adambrodydaily on Tumblr
 
Trots att jag bara har sett delar av OC så kan jag inte undgå att tycka att Seth Cohen till sättet är mycket lik Stiles i Teen Wolf. De är till och med ganska lika till utseendet! Smarta, lite nördiga, alltid sarkastiska och de pratar alltid med en väldigt skämtsam ton om sig själva.
 
Vad tycker ni?


FrökenTV, bloggen om tv och film    •     •   http://efji.blogg.se/

& båda har varit kära i skolans populäraste tjej.

Svar: Det är rätt! Jag tog inte med det då jag var osäker på hur Seth och Summers förhållande såg ut under seriens gång. :)
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.devote.se

Teen Wolf har jag bara sett första säsongen av, men ja, det stämmer faktiskt! Seth Cohen är ju helskön och det intrycket jag fått av Stiles är ungefär detsamma som intrycket jag fått av Seth efter fyra säsonger :)

Svar: Kul att du håller med :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype