Grattis på födelsedagen, Josh Radnor a.k.a. Ted Mosby!

Jag såg ett inlägg på Buzzfeed om att det är skådespelaren Josh Radnors födelsedag idag. Givetvis minns vi honom som Ted Mosby i How I Met Your Mother, där han ständigt är på jakt efter sin sanna kärlek. När jag såg bildspelet på Buzzfeed blev jag sjukt nostalgisk. HIMYM är en show som jag har sett hela tre gånger. Det är så svårt för mig att tröttna på en sådan bra serie som har allt. Jag saknar de interna skämten och allt som hör serien till. Därför vill jag nu hylla Ted Mosby (så som Buzzfeed gjort)!
 

Han var en perfekt vän ...


... en perfekt partner...
 
... och så där underbart nördig och rolig.
 
Bildkälla: BUZZFEED


Elsa    •     •   http://www.gillafilm.devote.se

Haha, den där sista scenen minns man xD Lika rolig varje gång!

Svar: Jag börjar skratta varje gång jag ser bilden! Vem är din favoritkaraktär i HIMYM? :)
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.devote.se

Har ju såklart alltid älskat Barney, men gillar också Lily och Marshall väldigt mycket! Och Ted och Robin... Haha, alla är bäst ;) Men ska jag välja bara en så blir det väl Barney eftersom han alltid är roligast :D Förutom de sista säsongerna, då gillade jag honom inte lika mycket. Men mot slutet gillade jag inte någon av karaktärerna särskilt mycket tyvärr...

Svar: Förstår dig! Alla är gullisar, sen är det kanske svårt att bibehålla intresset för alla karaktärer i nio säsonger.
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.devote.se

De två sista säsongerna tyckte jag inte var särskilt bra, särskilt inte den nionde. Så det var nog mest serien i sig som gjorde mig besviken, vilket också gjorde att man ledsnade på karaktärerna... Men! De gamla avsnitten ÄLSKAR jag och jag räknar absolut in HIMYM som en av mina absoluta favoritserier :D

FrökenTV, bloggen om tv och film    •     •   http://efji.blogg.se/

men åhh! älskar HIMYM










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype