Pretty Little Liars, episode 15, 16 and 17

Varning för spoilers! Läs inte vidare om du inte vill veta vad som händer!
 
Alltså först och främst vill jag säga att jag är SÅ glad för jag tycker att avsnitt 15, 16 och 17 var så himla bra!
Ni kanske håller med mig om att det har varit trögt ett tag, då det har känts som att serien har passerat sitt bäst-före-datum, och trots att den kanske har det så har det nu ändå varit riktigt ett par bra och händelserika avsnitt.
 
En av de bästa sakerna som hände var att Jason kysste Hannas mamma! Ni kanske tycker att jag är galen,
men jag tycker att han är ju så himla snygg och jag tyckte att det var en dramatisk sak som höjde stämningen i hela avsnittet! Nu tog de ju steget längre, men vi får se hur saker och ting utvecklas mellan dem härefter.
 
  
Det verkar ju trots allt som att Mrs Marin inte vill gifta sig med Ted. Hon testade vigselringen när hon satt för sig själv men sedan tog hon av den igen. Han verkar vara en riktigt bra man, men man måste följa sitt hjärta!
Jag har inte tyckt att Jason varit så himla snygg innan, men nu när han har skägg och kortare hår ... klockrent!
Jag har också tänkt på att de har castat honom och Alison så himla bra, då de faktiskt skulle kunna vara syskon irl.
 
Jag blir dock galen på Hanna. När hon tar beslut på egen hand så hamnar hon alltid i trubbel och den här gången drog hon med sig Caleb i fallet. Typiskt! 
 
 
Vad gäller Spencer och Tobys relation hoppas jag att den förbättras asap!
Varför ljuger han för henne? Vart skulle han åka när han ljög om att han skulle vara kvar sent på jobbet?
 
 
Frågorna man ställer sig efter dessa avsnitt är vad som egentligen fanns i den där stora tunnan som till slut öppnades av poliskommissarie Tanner. Är det Monas kropp? Troligtvis var det ju A som dödade Mona,
men vem är egentligen A? Den frågan lär vi väl inte få reda på förrän i slutet av säsong 7 ...
 
DET ÄR SÅ SPÄNNANDE JUST NU!
 
Jag hoppas verkligen inte att Ezra och Aria gör slut igen bara. De är ju så fina ihop och deras historia
är för värdefull för att kastas bort. Jag tycker att Aria kan hitta sig själv även fast hon är med Ezra!
 
 
Mina gissningar vem A är, topp 3 just nu:
 
1. Jason
2. Wren
3. Toby
 
 
 
Bildkällor (klicka på siffran för att komma till källan):
Bild 1, 2 (Mrs Marin and Jason), 3, 4-6 (Spencer), 7-8 (Ezra and Aria), 9 (Alison)
 
 
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype