Seriesnygging - Jon Snow

Nu när jag är inne på andra säsongen av Game of Thrones måste jag ju konstatera,
liksom många av er andra som plikttroget följer serien, att Jon Snow är en riktig snygging.
 
 
 
Bildkällor: We heart it, one and two
 
Har ni tänkt på att Game of Thrones måste vara en av de serier där det förekommer minst antal leenden?
Det är ju inte så konstigt, med tanke på vad den handlar om men, alla ser sjukt sammanbitna ut hela tiden.
 
 
Bildkälla: We heart it


Sanna Preifelt ❤    •     •   http://sannasrum.se

En blir ju halvt besatt av Jon Snow. Jag ska dock inte spoila något (är ikapp), så jag håller mig till det och bara det. Han är FÖR JÄVLA snygg helt enkelt. Underbart att nya säsongen inte är alltför långt borta, bara drygt 2 månader. (A)

Svar: JA! Jag längtar till att jag är ikapp! Kul att vi delar intresse för Jon Snow :D
seriereflektioner.blogg.se

ɑ n n i k ɑ    •     •   http://blogofphoto.webblogg.se

SV: tack så mycket :D










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype