The Theory of Everything - fireworks

 
Jag tycker att den här scenen var så fin i The Theory of Everything och dessa bilder är ju magnifika!
Bilderna kommer härifrån och tillhör inte mig.
 
Igår såg jag ännu en film som kan ta plats bredvid The Theory of Everything som en av de bästa
romantiska filmer jag har sett. Nu är ju inte The Theory of Everything enbart romantik,
men min recension om gårdagens film kommer snart...!


Karin    •     •   http://karinsuniversum.blogg.se/

Tyckte väldigt mycket om den här filmen! Väldigt söt.










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype