Aaron Paul ♥ Eddie Redmayne = sant?

 
Kan vi alla enas om att Aaron Pauls hyllning till Eddie Redmayne är det bästa som har hänt på instagram i år?
Älskar Eddie Redmayne, älskar Aaron Paul! I definitely ship Roned. Edron? Edaa? Paulmayne?!
 
Jag skrev ju ett inlägg om Oscarsgalan innan den sändes, där jag skrev att jag hejade på Eddie.
När han ropades upp som vinnare skrek jag YES!! Efter timmar av tråkiga priser (och ganska tråkiga vinnare)
blev det äntligen dags och det var en av få vinnare (tillsammans med Julianne Moore) som kändes fullständigt rätt! Neil Patrick Harris gjorde ett helt okej jobb, men jag hade väntat mig ännu mer humor än vad som levererades!
Förra årets gala var helt klart roligare. Däremot var kändisarna kanonfint klädda i år!
 
Jag har verkligen en crush på Eddie! Han må inte vara en typisk Hollywood-hunk men han är sådär
nördig, snäll och älskvärd (och brittisk) vilket gör honom så himla ... wow!
 











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype