Rykten och händelser i TV-världen

 
Bildkälla/Image source: Moviezine
 
Det ska spelas in en Independence Day 2 och bara tanken gör att jag ryser! Nu är det bekräftat att även Maika Monroe kommer att vara en del av skådespelarensemblen som är klara för filmen. Redan bekräftade skådespelare som var med i den förra filmen är Jeff Goldblum (kan tipsa om en annan film där han har varit med som är jättebra --> Nio månader), Bill Pullman, Vivica A. Fox, Brent Spiner och Judd Hitch. Nykomlingar är Liam Hemsworth (WOHO, jag älskar hans bror Chris så Liam är nästan lika bra), Charlotte Gainsbourg, Jessie Usher, Travis Tope och Joey King. Filmen planeras ha premiär den 1 juli 2016. Källa/source: IMDB
 
Bildkälla/Image source: Popsugar
 
TV-kanalen Lifetime kommer att producera en Huset Fullt-film för TV, ej i samarbete med ABC som låg bakom serien när den gick. Den kommer att utspela sig bakom kulisserna på succéserien mellan åren 1987-1995. Källa/source: IMDB
 
Ryktet går att den kommande, fristående Spindelmannen-filmen kan komma att heta "Spider-man: The New Avenger". Källa/source: IMDB på Twitter
 
Igår hade den nya Showtime-serien Happyish premiär på HBO Nordic. Huvudkaraktären skulle ju egentligen ha spelats av Philip Seymour Hoffman som tragiskt nog gick bort förra året. Källa/source: Nypost. Den nya huvudrollsinnehavaren är i stället Steve Coogan. Källa/source: IMDB.
 
Det här är inga nyheter men jag visste inte om det här så kanske det är en nyhet för några av er också!
Tydligen ska inte Bran och Hodor vara med överhuvudtaget i säsong 5 av Game of Thrones. Det verkar dock bara vara en paus, som följer upplägget i böckerna. Tråkigt, men förhoppningsvis kommer de tillbaka i säsong 6! Källa/source: Screen Rant
 
 











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype